“Mana Ayah?”Sayu..Anak Syurga Yang Sedang Naz4k Cari Ayahnya Sebelum Menghembvskan Nafas Terakhir

Menerusi satu klip yang dik0ngsikan oleh sang ibu di aplikasi Tikt0k mengenai satu peris.tiwa yang menye.dihkan di sebuah h0spital.

Peris.tiwa yang menyayat hati para neti.zen ini berlaku apabila seorang kanak kanak perlu ditidurkan buat selama lamanya tapi masih menunggu ketibaan seorang ayah semasa dalam keadaan yang sangat na.zak.

Hanya dibekalkan d0a dari si ibu yang cukup ta.bah menyaksikan kesaki.tan yang dirasai oleh anaknya, beliau cuba menenangkan anaknya sebaik mungkin.

Difahamkan, anak syurga itu dimasukkan ke dalam w.ad kerana menghi.dap satu peny.akit. Peny.akit yang dihadapi oleh anak syurga tersebut semakin berla.rutan sehinggakan si cilik itu perlu dipasangkan 0ksigen untuk bern.afas.

Walaupun dalam keadaan yang sangat te.nat, riak wajah anak syurga tersebut sungguh menye.dihkan kerana dia seperti sedang menunggu kehadiran ayahnya di sisi untuk terus ku.at bersamanya.

Rakaman yang berlatar suarakan suara si ibu yang mena.han se.bak sambil menenangkan anaknya itu seolah olah si anak mengerti akan percakapan si ibu dan ini sangat menyen.tuh hati para neti.zen.

w.norli:allahuakhbar siannya ..xkan senang hidup ayahnya buat ank camni

Penat la mcm nie :Mne ayah dia? Ape yg dh jadi? Pls la aku x leh do psal bdk2 nie

Ude Ahmad Ammy:Allahuakbar, dri jelingan dia tu nmpk sgt pandangan terkilan nye.. Al fatihah anak syurga.. sedih pulk aq rasa kan.. smpi hati nye bapa nye..

Eydaarif83:trlalu keras hati seorg ayah tak DTG untuk menjenguk ank yg tlalu merindukan dia..Alfatihah adik Darwish…

Siti Marwiya Idri609:Kerasnya hati sorg Ddy..Allah tk sanggup sy dgr sora bby..tersentuh naluri keibuan sy..al fatihah ank syurga

Zack arjuna:Allahuakbar mata ayah masuk habuk .sabarlah ibu .relakan ibu .ayah pun kehilangan anak umur 4 tahun .Allah sayangkan anak awk .sabar ya ibu . Allahukb

VALARMATHI 7:sedihnyaaaaa you are in better place little champ..rasa mcm kehilangan anak sendiri..why why…so sad for this little boy

Dalam pada itu, lebih menyayat hati, seorang ayah tidak hadir ketika si anak menginginkan kasih dari ayah sebelum menghem.buskan na.fas tera.khir membuatkan kisah si anak syurga menjadi begitu se.dih.

Pun.ca ketidakhadiran si ayah dikatakan hasil buatan orang sehinggakan beliau lupa akan keluarga kecil tersebut.

Kesahihan untuk menjelaskan lagi terperinci juga masih tidak diketahui oleh si ibu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

‘Pemergian Yang Sangat Mulia’ – lbu Dijemput llahi Ketika Bangun Sepertiga Malam Untuk Beribadah.

Johor : Majlis pernikahan di siang hari menjadi kenduri arw.ah. Itulah yang berlaku kepada keluarga ini apabila ibu tersayang prgi menghe.mbuskan na.fas tera.khir ketika sedang melakukan amal ibadah di sepertiga malam yang akhir, untuk beristigfar dan bermunajat kepada Rabbnya.

lnalillahiwainnailaihirojiun.
Perginya seorang insan yang amat2 aku sayangi dan cintai. Ibuku Katheeja Binti Mohamed. Semoga roh ibuku ditempatkan di kalangan para solihin dan syuhada.

Jika beliau pernah berhu.tang dengan sesiapa, minta maklumkan saya dan keluarga. Minta halalkan segala makan minum beliau dan maafkan jika beliau ada tersiIap kata dan bahasa selama ini.

Jika ini uji.an buat kami, moga Allah memberikan keku.atan dan kesab.aran kepada diriku dan keluargaku. Ameen – eyuni salleh

Turut berk0ngsi berita du.ka tersebut ialah ustaz husaini al banjari.

Assalamu’alaikum ibu2, ayah2 dan semua yg dikasihi kerana Allah.

Saya baru sahaja mendapat khabar du.ka dari keluarga IMSS ( Istigfar Munajat Sebelum Subuh) Negeri Johor.

Bahawa saIah seorang keluarga IMSS kita telah menin.ggaI dunia pagi tadi , dalam jam 5 sebelum program IMSS,

Peng.khiran yang sangat indah, di saat bangun sepertiga malam yang ak.hir, untuk beristigfar dan bermunajat kepada Rabbnya.

Nama beliau Khateeja Binti Mohamad , beliau adalah diantara orang yang tak jemu2 “BERDAKWAH” mengajak kawan2 beliau kepada kebaikan

Semoga jadi amal jariah untuk beliau, ramai peserta IMSS adalah hasil dari ajakan beliau.

Sama2 kita hadiahkan bacaan surah Al-Fatihah untuk beliau, dan sama2 kita doakan untuk beliau:

” Semoga diampunkan segala kesaIahannya, Allah terima segala amal ibadahnya, dan Allah tempatkan ruh beliau dikalangan hamba2Nya yang beriman di illiyyin ”

Aamiin.

Salam tak.ziah untuk ahli keluarga yang di tinggaIkan.

In Syaa Allah, nanti kita buat tahliI khas untuk beliau.

“Kita keluarga IMSS, dari dunia hingga ke syurga , in syaa Allah “.

Al fatihah

Jom join group Ceramah Apa Hari Ini (CAHI) , Sama2 Kita Mencari Serta Berkongsi Ilmu… insyaAllah bermanfaat disana.. TQ
Ingin Sertai –> Klik Di Sini